FANDOM

Była ciemna noc, a ja byłem sam w lesie. Umówiłem się tu z moją dziewczyną na ruchanie, ale suka nie przyszła. Nagle usłyszałem szelest liści tuż za mną. Ze strachem, powolutku się odwróciłem. To był indyk. Co kurwa robi indyk w nocy w lesie? Nie wiem, ale trochę to dziwne. Szedłem razem z moim kompanem, gdy nagle zauważyłem napis na drzewie "jeśli to czytasz to prawdopodobnie nie jesteś ślepy". Ktoś w tym lesie chyba chce zostać amerykańskim naukowcem. Poszedłem dalej. Na drzewie był kolejny napis "w tym momencie czytasz to". No kurwa warto wiedzieć. Słyszałem krzyki. To były krzyki kobiety, chyba była ona przerażona. Nie myśląc długo pobiegłem w stronę kobiety. Byłem już blisko. Okazało się, że ona tylko ruchała się z facetem. Wszystko fajnie, tylko szkoda, że to jest moja dziewczyna. No cóż, zdarza się, że dziewczyna w środku nocy w lesie zdradza cię, a ty na to patrzysz z ukrycia razem z indykiem. To normalne. Poszedłem dalej, bo nie chciałem na tą szmatę patrzeć. Szedłem sobie razem z indykiem, gdy wszedłem w stertę liści, które razem ze mną spadły do głębokiej dziury. W dziurze była tabliczka z napisem "uważaj, bo wpadniesz do dziury". Na szczęście indyk szybko odkopał drabinę i razem wyszliśmy. W pewnym momencie zobaczyłem straszną postać. Była wysoka, twarz była blada, a z oczu leciała krew. To była kobieta w rurkach i skórzanej kurtce. Podeszła do mnie. Byłem sparaliżowany ze strachu, więc nie uciekałem. Była już blisko mnie.

- Ładna jestem? - spytała się mnie uśmiechając się.

- Nie. Wyglądasz jak dziwka bez klientów - powiedziałem z pewnością.

W tej chwili ta szmata zjadła mojego ukochanego przyjaciela. Słyszałem ostatnie tchnienia tego indyka. Uciekałem. Wszedłem na naprawdę wysokie drzewo, które było niczym drapacz chmur. Ona się wspinała. Była już klika metrów pode mną i właśnie w tym momencie jebnęła gałąź i spadłem na nią. Oczywiście ja musiałem to zrobić. No a co ty byś zrobił gdyby nieprzytomna baba leżała koło ciebie? Na koniec dałem jej z liścia, dokładniej z gałęzi, no ale należało się jej za to. Zostawiłem ją tutaj i poszedłem do domu. Gdy wróciłem zobaczyłem ją w mojej sypialni. Tym razem wyglądała lepiej, jakby miała iść na randkę, jednak miałem to w dupie i przywaliłem jej patelnią. Po takich wydarzeniach poszedłem się najebać i spać. Ten horror zapamiętam do końca życia.

Napisane przez: Eryczal

Przy kopiowaniu proszę nie usuwać autora.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki