FANDOM

Ktoś zapukał do moich drzwi. Myślałem, że to jakaś z moich dziwek chce podwyżkę, ale było gorzej. Otworzyłem drzwi, nikogo nie było. Stałem i nic nie widziałem, gdy nagle ktoś znowu zapukał do drzwi.

Spierdalaj albo pokaż się - powiedział już lekko zezłoszczony.

Nikt jednak nie ujawnił się. Na podłodze leżał list, więc postanowiłem go przeczytać. Widniał tam czerwony napis (możliwe, że była to krew) "Jadźka! Patrz jaki debil to czyta!". To było naprawdę przerażające, więc poszedłem do baru się najebać. Jakoś wróciłem do domu i poszedłem spać. Wstałem. Popatrzyłem na zegarek, była godzina 4:62.

Co jest? - powiedziałem naprawdę zdziwiony. - Mój zegarek przecież leżał po drugiej stronie łóżka.

Wstałem i musiałem się czegoś napić. Woda z toalety była najbliżej. Smakowała lepiej niż zwykle, a to było naprawdę podejrzane. Nie myśląc o tym zjadłem kilogram sera i marchewkę. Szykowałem się do pracy, bo miałem przyjść na godzinę 5:65. Ubrałem się i umyłem się w ciuchach. Było mi od razu lepiej, czułem się świeży. Popatrzyłem na siebie w lustro. Byłem taki brzydki, że moje lustrzane odbicie zamknęło oczy. Poszedłem do pracy. Drzwi były zamknięte.

- Kurwa przecież jest niedziela - powiedziałem po czym odwróciłem się i zacząłem iść.

Wróciłem do domu, ale drzwi były otwarte. W środku było upierdolone jakbym wczoraj się upił. Zaraz, zaraz... Przecież się upiłem. Poszedłem do kuchni, bo byłem naprawdę głodny. Chciałem coś ugotować, ale ktoś zajebał mi wszystkie garnki. Odwróciłem się, a tam stała mała dziewczynka. Zaczęła piszczeć. Chciałem jej coś dać, żeby się zamknęła, ale jej już nie było. Poszedłem przejrzeć się w lustrze. Zamiast mnie zobaczyłem w nim jakąś laskę, która chyba zapomniała o makijażu.

- Kurwa wyglądasz jak gówno - powiedziałem jej szczerze, jednak ona nie lubi chyba krytyki.

- Zginiesz! - odpowiedziała lekko piskliwym głosem, jakby się podnieciła.

- Nie przekonujesz mnie do tego - powiedziałem to do niej po czym zacząłem uciekać jak najszybciej od niej.

Ona zaczęła mnie gonić. Niestety zapomniałem o otwartych drzwiach w innym pokoju. Jebnąłem w drzwi i się przewróciłem. Ona już była blisko mnie. To było straszne. Biegła, ale też jebnęła w drzwi i się przewróciła. Leżała obok mnie. Zabawiliśmy się, w końcu czemu nie? Skończyliśmy i ona wyjechała z tekstem, że nie może być matką. Wyciągnęła skądś nóż i mnie zadźgała. Jak piszę? W Niebie też jest internet, ale to nie ważne. Jeśli jakiś debil będzie ciągle pukał do drzwi i zobaczysz list to nie czytaj go i jak najszybciej uciekaj. Ja niestety nie wiedziałem o tym.

Napisane przez: Eryczal

Przy kopiowaniu proszę nie usuwać autora.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki