FANDOM

Byłem bardzo znudzony. Naprawdę mi się nudziło tak jak nigdy. Wchodziłem na różne strony licząc na to, że znajdę coś, co mnie zainteresuje, jednak żadna z nich nie była chociaż odrobinę ciekawa. Wszedłem na stronę, nie pamiętam już jej adresu, ale wiem, że to było forum internetowe. Było na nim kilku aktywnych użytkowników, bo nie było bardzo popularne. Pewien z nich napisał coś o jakiejś klątwie. Podobno gdy ktoś napisze słowa słowa "ciemność dopadnie i ciebie" będą działy się dziwne rzeczy. Oczywiście najpierw trzeba je przeczytać, chociażby w myślach. Na końcu wypowiedzi użytkownika pisało "Przepraszam, ale muszę to zrobić. Ciemność dopadnie i ciebie". Po kilku minutach w całym domu nie było prądu. Z bezpiecznikami było wszystko w porządku, więc prąd powinien być. Wróciłem do pokoju i pierwsze co zauważyłem to włączony komputer. Postanowiłem zapalić światło, jednak nie było prądu. Dziwiłem się, że komputer działa bez prądu, ale postanowiłem do niego podejść. Na ekranie wyskoczyła nagle straszna twarz, a ta osoba głośno piszczała. Przestraszyłem się. Twarz znikła, ale przez cały ten czas wyczuwam czyjąś obecność. Nagle ktoś chwycił mnie za ramię. To wszystko przez te pieprzone słowa "ciemność dopadnie i ciebie" - przecież to głupie. Zobaczyłem postać w kącie. Za każdym razem, gdy mrugałem ona przybliżała się do mnie. Zobaczyłem tą twarz, cała blada i w dodatku ta krew... To było bardzo straszne. Postać była blisko mnie i ciągle wpatrywała się na moje sparaliżowane ze strachu ciało. W pewnym momencie drzwi się powoli otworzyły. Zauważyłem ciało, które leżało na ziemi. Chyba ten ktoś był martwy. Nagle wstało i podeszło do mnie. To był horror. Te dziwne postacie nawet nie próbowały mnie zabić, tylko mnie straszyły i udawało to się im. Minęły już najdłuższe 2 godziny z tymi upiorami. Nie wytrzymałem psychicznie i chciałem się zabić, jednak "ciemność" nie pozwalała mi. Po kilku godzinach w tym strachu rozcięli mi nogę jakimś nożem. Nawet nie czułem bólu, bo strach który odczuwałem był na tyle silny, że blokował moje wszystkie nerwy. Boję się następnej nocy z nimi, nie wiem co tym razem zrobią. Nigdy nie czytaj tych słów, bo będziesz przeżywał to co ja. Aha i tak na zakończenie dodam: CIEMNOŚĆ DOPADNIE I CIEBIE.

Napisane przez: Eryczal

Przy kopiowaniu proszę nie usuwać autora.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki